f a t i h a t i e
Hari nie kami sekeluarga dijemput berbuka puasa kat restoran Samirah, bangi. dekat dgn teras jernang..
Saudara bau2 bacang..
Order nasi kerabu...yg sgt sedap...
Siapa nk mkn nasi kerabu jual yg sedap, boleh la ke sini ye..kalau x, nasi kerabu buat sendiri je yg plg sedap kat selangor nie........ =P
Rata2 student ukm yg sll mkn kat situ..biasanye penuh pelanggan tp tadi rmai student yg dah blik kampung sbb cuti 3 hari..

Terlalu kenyang smpai rase x boleh nk habis sepinggan..tp sbb tuan kedai sedara sendiri, kena la abeskan ek..hihi
rsnya sepinggan tu boleh mkn utk 2 org..serius!!!
Kalau bkn utk kami pun, mmg sepinggan makan dia kuantitinye banyak dan leh share dua org huhu..(dh pernah g sn dulu... chewah cam promo plak dah)
Mama kata kat adik "hari ni gemuk la kak atie"
sentap..perli aku la tu..
huhu..

Nadia, kanak2 umur 7 thn, anak buah tuan kedai..
dia pernah dtg ms majlis pertunanganku dl..balik dr majlis, nadia bercerita dgn ibunya (yg x dpt hadir)
"td g majlis kawen kakak tu tp pengantin laki x de pun"
hahaha klaka2..

skian cerita utk hari ini.=P
i'm starting to like this new style of blogging..
haha perlu ke ckp..
2 Responses
  1. cikin Says:

    salam ramadhan..;)

    heheheh.. kelaka lak si kecik nadia nih.. ;P


  2. hihi mmg klaka..bdk kecik lebih tau..


he or she..

Lilypie Maternity tickers