f a t i h a t i e
Alhamdulillah..Encik tunang dah selamat di operate ptg td..
Kesian berdenyut2 katanye...dia kate dia kena pakai besi yg utk luruskan kaki tu..
x pe, esok atie dtg melawat ;)
Cik Lin2 da bom (bak kata cik nurul), cik Sarah, azila, fairuz & kroni2 UM pon nk g melawat jugak..
Sok la kami gegarkan wad pediatrik tu hhihihi..(dah tua2 pun dok wad kanak2 ke hihihi wad org tua penuh)

tadi g kajang dgn mama, nk beli kain langsir..smlm mama dah pergi sorang, tp tak putuskan nk beli ke tak..
hari ni g, kol 8 dah tutup..huhuhu dah la hari ni hari akhir sale..
sian mama, muka cam keciwa je.. dia kata x selalu sale smpai 50% kat kamdar tu, ade kain yg dia berkenan smlm..nk ke nagoya, tp sana x de yg dia suke pun..
huhu x de rezeki..maybe nk jumpa yg lagi lawa kot...kataku sedapkan hati mama..
hihi bab2 langsir mmg mama yg fikir, sbb dia suke sgt bab2 prop ni..
hari kawennye lmbt lg, tp mama nk sudah2kan part ni dulu, ye la, nk jahit2 kain langsir tu lg..pilih kain langsir pun berabad.

ps: to all bride to be's, ayah2 dan ibu2, sila klik sini utk info rumah tangga kekal bahagia *wink*
6 Responses
  1. nanonano Says:

    sharing is caring,
    tenxs ;)


  2. Eda Says:

    bgs la klau semuanye ok..kem salam kt mansur..xdpt joint korg gegarkan wad pediatrik tu..smoga cpt sembuh..;)


  3. nanonano~hihi betul3..

    Eda~mmg begego wad tu sbb ada aina..hehe pakcik katil dpn siap tanya, dah balik ke kawan2 td.hahha xtau nape dia tanye.gegendang telinga dia gegar kot heheh


  4. aEsHa aEsHly Says:

    babe. how's ur fiance now? ok dh? hopefully everything will be ok. do take care yah? ;)


  5. dia ok,discharge ptg ni=) thanx bebeh *wink*


  6. Anonymous Says:

    Terima kasih atas informasi menarik


he or she..

Lilypie Maternity tickers