f a t i h a t i e
Hari-hari pun rasa mls nak g kije!!!
x suke!
x suke!
x suke!
3 Responses
  1. alongdiyana Says:

    pernah rasa dulu perasaan tak nak pergi kerja tue sebab ia dah tak best sangat-sangat... jadi rasa macam beban laks gi kerja tue... meme tak suka dengan perasaan tue tapi sebab tue jugalah membuatkan diri nak gi sambung belajar cepat-cepat... tapi atie nak pergi ke mana selepas ini???


  2. alfattah Says:

    klu atie g blaja tu mksdnye atie nak lari..haha tp x kan selesaikan mslh sbb hati separuh2 nak bukak mengadap buku lagi buat masa ni... so rs nk teruskan je. tp masih mencari...oh e, i got a job interview sumwhere in shah alam too...hehehehe...sukerrr....nak try dulu g interview...


  3. alongdiyana Says:

    Test Power! ilike =) oyak jah kalo ado gapo2 nanti ek...


he or she..

Lilypie Maternity tickers