f a t i h a t i e
Hari ni dgn suka hatinya menanti pukul 5ptg sbb dah x bleh blah dah buat kerja..
Ding dong je pukul 5, terus capai kunci n vrrroooommm hehehe.. (cam bw motor besar pulak)..
Sepanjang perjalanan tu berfikir2 la psl hidupku yg aku pun x tau ape yg dah dicapai selama hampir suku abad ni (err hujung bulan ni genap suku abad)..pastu fikir psl ms depan (eh bkn fikir, tp berangan)..fikir nk balik rumah mengadap blink2 yg belum siap (bersemangat sgt nk abeskan), dan siap sms mama nak buat muffin sbb nk bg kak ani (sbb kak ani sll sedekah kueh yg dia x abes jual kat aku)..dan stiap kali lalu kat kedai perabot yg tgh sale, teringat EnMansur pasti akan ckp

Atie, tgh sale la!
Lain kali : Atie tgh sale la!!
Lain kali lagi: Atie tgh sale la!!!
Di tempat yg sama.

Aaarrrggghhh!
Aaarrrggghhh!!
Aaarrrggghhh!!! Setiap kali.
(suke put me on fire kan=P)

Suka ckp, tp x pnah nk stop n masuk! =P

Ok, dh menyimpang lamunanku..back to the story.

Sampai je pintu pagar rumah..Erk..
Subhanallah..
Lupa amek ayah kat opis!
hahhahahah
mengong

ps:kena g amek ayah sbb kete ayah masuk workshop sbb langgar babi. x tau la babi tu yg langgar kete ayah or ayah langgar dia..tp babi tu emerge from no where dan mati bwh kete..tragis dan amusing giler.

Sudahnya, kua kol 5, balik kol 6, serupa x payah balik awal.
Labels: | edit post
2 Responses
  1. fizz Says:

    haha. kelakar :P


  2. cikin Says:

    hehe.. kekadang berangan tu best gak.. hohoh..:P:P

    oohh rasanyer majlis kita sama tarikh kot.. insyaAllah cikin nikah 2 oct.. resepsi 3 oct.. fatihatie 3 oct kan.. tahniah.. n moga smuernyer jln lancar..:)

    p/s: xdptla kiter g wedd awk kalo tarikh same.. huhu.. hanya doa kuutuskan buatmu *eceh ayat jiwang skejap*


he or she..

Lilypie Maternity tickers