f a t i h a t i e
...tak mau kesilapan berulang...

Me:Mama camne nk buat kalau x nk org 'gelewak'(menyibuk) kat tmpt peristiwa kejadian sarung cincin/pembatalan air semayang kat backdrop nnt?

Yg terlintas di benak:
1. akad nikah kat masjid (x yah backdrop backdrop heheh), akad n sarung di mn2 ruang masjid pun, sama je backgroundnye-->nk akad nikah kat rumah
2. kalau kat rumah, suruh linda sbg pengapit 'halaukan' rakyat jelata dgn sopan lepas akad nikah & beraleh ke ruang kejadian peristiwa sarung cincin yg dah disediakan backdrop..hmmm maybe
3. Akad nikah di tingkat bwh & sarung cincin kat bilik pengantin kat atas tp aku x minat peristiwa kejadian sarung cincin di bilik tido.
4. sarung cincin dpn pelamin-x gemar. pelamin nk khaskan utk sanding je klu leh.
5.Letak hantaran dekat keliling kejadian spy org x nyibuk situ-hahah x lojik, nk wat sempadan plak.. hahah x msuk akal.
6. org x duduk dekat2 tmpt kejadian kot? huhuh mustahil




hmmm buntu...





7.letak red tape keliling tmpt kejadian sarung cincin macam dlm citer CSI




hahhahahhahahaha



ps: sila pilih nombor 1-7. jika tiada di atas, pendapat anda dialu2kan heheh

pss: next week g bandung, tp cm x de perasaan je, bley x..
Labels: | edit post
7 Responses
  1. alongdiyana Says:

    boleh tak buat no. 8? hehe... duk tgh2 kolam buatan... confirm xde siapa keliling... cuma raja dihati saja yang menghadap naik ke singgahsana bersua jari permaisuri... heee...

    OKlah, pilih no.7... tp xyah la guna tape CSI tu, pinjam je dgn kaunter bank utk org line up tue... proper sket... hahaha...


  2. fizz Says:

    kite suke no 5. keliling dgn hantaran. ahaahaha. mmg tak masuk akal. tp suke idea tu


  3. nanonano Says:

    sy pilih no 9 !
    errr ade ke?
    :p

    wahhh sopim baju kawen kat bandung ke?
    syioknye


  4. haslinda Says:

    perluker yg no 2 tu aku yg halau??? hahaha...hmm aku rs ko suh jer kekawan ko jd sempadan...hahaha..;P


  5. Alongdiyana~hihi tu kalau siap ade kolam tu kena la ade taman sekali..tu dah bunyi cam fairy tales pulak kan..heheh..

    fizz~ tu la kan, cam cantik je...tp rumah x berapa nk luas hehehe..akad nikah lebih kurang kat area tempat kejadian juge..

    nanonano~hihi mkn angin bandung jugek..

    Linda~hihi haaa mansur pun ckp camtu, mama pun ckp camtu..ok2 akan dipertimbangkan.hihi bkn halau-mintak lalu je heheh


  6. Skinny Legs Says:

    hahaha...upah pak gak...pakcik arip sekolah saas tuh..sure org xberani dekat area2 nk sarung cincin...ekekekekekek


  7. weh rosak majlis nnt..tu bkn melancarkan mjlis tu hihi


he or she..

Lilypie Maternity tickers