f a t i h a t i e
hi semua...
selepas 5 hari penantian, hari nie tiba jua...hehehhe
tertunggu2 hari jumaat sbb nak balik rumah...
ape yang ada kat rumah tu xtau la... tarikan magnet kot...kuikuikui...
erm segala-galanya berjln agak baik...
rakan serumah pun ok...
berborak sakan semalam, terbantut sebentar perjalanan pensil 2B ku...(lead habis, kena la guna pensel manual)...tp xpe, sebuah harga ukhuwah...;D...xde di pasaran...
semakin lama, aku makin mengenali diri sendiri...
teruk jugak aku ni rupanya... hehe, dah lama tau, tapi bila dah berdepan denagn situasi dan keadaan baru, baru nak mengaku...
kesimpulannya, sebagai seorang anak perempuan tunggal yg membesar di rumah bersama adik2 lelaki, aku rasa aku seorang yang menjengkelkan...hahaha... mengaku pun...
bukan dari sudut kemanjaan (huhu cam pelik je bunyi dia) tapi hmm ada perkara lain yang lebih besar...
ok, sambung lagi nanti...
dah lewat ke kelas...=)
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    biasanya bila sorang je pompuan dalam family salah satu perkara yang paling ketara adalah kemanjaan jika dia benar2 perempuan or sedikit kelakian jika dia dididik keras/tegas oleh abang2.mmm..dunno..it's just a guess..it's subjective yet optional..


  2. alfattah Says:

    well dis has nothing to do with manja, if i am, i wouldn't choose to be there and i wont last 24 hours in that house...i think u should now that...


  3. Anonymous Says:

    that's good for u..well at least u have proven to urself that u r capable of going thur one tuff situation.yeah..we're in Millenium era..most women are dependent&free&tuff.


  4. dhiya Says:

    bila mau update ni? lama dah tunggu... :P


he or she..

Lilypie Maternity tickers